16 Juli 2010

Har inte bloggat nu på några dagar, men ska dra en lite snabb uppdatering om vad jag gjort det senaste dagarna.

13 juli - gjorde jag absolut ingenting mer än dom "vanliga" sakerna här hemma.

14 juli - var i Åhus och solade och badade, va skit skönt i vattnet, men dessvärre brände jag hela ryggen, axlarna, bröstkorgen och magen lite granna. Hade stora problem med att veta hur jag skulle sitta i soffan/fåtöljen på kvällen, kläderna skavde och att skölja av sig med ljummet vatten gjorde det bara värre "/. Hade även stora problem med sova.

15 juli - Pappa åkte iväg och jobbade, en körning till Stockholm ( kommer hem imon kväll någon gång ). Vakna vid 8 eller något av att mitt fönster blåste igen rätt hårt och pappa va inne på rummet ( varför vet jag inte ) och sa till mig när jag flög upp att jag skulle spärra fönstret. Jag fattade absolut inget, men spärrade det ändå.
Jag tog även en sväng ner till stan för att köpa kylbalsam, ladda på resekassan ( motsvarar rabattkortet i Västra Götaland ) och ta ut pengar till syrran för att hon skulle till göteborg idag, men blev inte så ( tråkigt för henne och mig, hade sett framemot en dag för mig själv ).

Och idag, dagen har ju precis börjat, så jag har inte hunnit göra något speciellt än. Men mina planer för dagen är att diska ( en del iaf ), ut med hundarna, sen ska jag nog lata mig framför datan och ha grymt tråkigt ^^ haha. Nej men jag har inga direkta planer alls. Vädret får styra mina planer känner jag, för eftersom att jag är bränd, så gör det sjukt ont så fort det blir lite sol "/.

Det var nog det för denna gången ;) haha.


- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0