11 Juli 2010

Varför ska det vara så varmt för ? Man smälter ju bort!

Idag har jag inte gjort så överdrivet mycket. Åkt runt här i Hässleholm och i Kristianstad för att leta efter en golvfläkt, men dom är fan ta mig slut ÖVER ALLT! -.- . Vi va inne på Rusta i K-stad för att se om dom hade några kvar. En försäljare där sa att det hade gått åt FEM pallar med golvfläktar sen i FREDAGS =O. Snacka om att gå åt som smöret smälter i solsken! Vet inte om jag ska ringa dit imon bitti och be dom lägga undan en till mig ? Det är sjuukt varmt på mitt rum.

Med tanke på mitt rum, haha. Imorse ( eller morse och morse ) när jag vaknade till för tredje gången var det så varmt på rummet att jag tog mitt lakan ( sover under det nu när det är så varmt ) och gick ut i vardagsrummet och la mig i fåtöljen om står under fläkten och somna om i en timma till ungefär, sen va det så varmt att jag inte visste va jag skulle ta vägen. Så det blev det till att öppna upp alla fönster och balkongdörrar så mycket det bara gick så att det blev tvärdrag i hela lägenheten.


Jag har inte gjort så mycket mer idag. Eller jo, kollat på blixtrana i en eller två timmar med. Sjukt vad mäktiga de kan vara ibland. Vet inte hur jag ska förklara det men att se själva "blixtstrålen" ( eller vad man ska säga ) vandra över himlen, från en ut till typ tio stycken precis ovanför husen runt omkring. DET var mäktigt om du frågar mig ^^.


Nej nu ska jag hoppa in i en dusch för det är så klibbigt av fukt och värme ( utifrån ) här.
Ha det bäst!


- Over and out -


Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0