10 Juli 2010

Fy faaan va varmt det är!! Sitter ute på balkongen och svettas som en gris - och ändå sitter jag bara i linne och underkläder !! Jag vet inte hur varmt det är, men det har varit typ 40 grader här idag ( ett under att man inte har flytit bort ). Så idag har det varit en lugnt dag, bara varit och handlat lite mat.

I torsdag så åkte vi ner till fFalsterbo, men det blev inget bad och ingen sol för bara för att den där jävla horse show är nu ( slutar imon ) så har dom stängt av varenda parkering -.- . Så vi beslutade oss för att åka till Ystad och bada och sola där. Men på väg så kom pappa på att det fanns en annan strand, så vi parkerade bilen och gick och tittade på vattnet och stranden. Vattnet var okej, inte mycket tång alls, men vi bestämmde oss för att åka till Ystad och kolla där iaf. Innan vi kom till Ystad såg vi en till stand, åkte in och kollade vattnet och stranden. Det såg ut att vara ännu bättre vatten där - ingen tång alls ( me like! ), men vi åkte ändå till Ystad och kollade där. Och usch vad äckligt vatten! Så vi åkte hem igen - blev inget bad och solande den dagen.

I fredags ( igår ) så åkte vi till den andra stranden vi var och tittade på. Vattnet va iskallt och solen stekte. Det enda jag såg som negativt var att det var så kallt i vattnet, annars var det en bra strand ( fick en jätte bra plats direkt när vi kom dit ). På vägen dit så hade jag min arm ut genom fönstret och brände såklart över armen -.-, när vi hade kommit fram så kletade jag på en massa solskydd för att inte bränna mig mer, men jag missade att smörja in ansiktet och två små fläckar vid axeln ( eller vad man ska säga ), så brände mig lite till på stranden. Men idag märker man knappt något av brännan ( mer än att jag typ är neger i ansiktet ^^ ) . Pappa och Louise va så osmart att dom inte smörjde in sig så dom brände sig ^^.

Igår fyllde även mamma år, grattis til henne. Ringde och gratta henne sen pratade vi om allt möjligt typ. Så efter en timme höll hon på att somna stående XD haha. Så vi fick lägga på ^^. Men trevligt att man kommer överrens med henne igen, orkar ju inte med allt bråk och att jag ska hamna i mitten av allt hela tiden -.- .


Det blev ett långt inlägg, men det är ju för att jag inte har uppdaterat på två dagar med ^^. Måste btw fixa in bilderna på datan igen så det kan bli lite trevligare inlägg ^^.


- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0