5 December 2010

Jag tänkte att jag skulle uppdatera för helgen, men vet inte vad jag ska skriva. Det har nämligen inte hänt något annat än att pappa kommit hem igen efter att varit fast i Stokholm ( eller aa utanför där någonstans ) typ hela veckan. Den svängen skulle bara ta två dagar hade dom räknat på¨, men den tog sex dagar "/. Jobbigt värre för dom som körde den transporten, men jag och syster klarade oss fin fint här hemma =).

Vad har jag gjort i veckan då ? Bara haft praktik typ. Det har inte hänt så mycket annat. Jobbade bara halv dag i onsdags på grund av att jag fick ont i huvudet och nacken, så åkte hem med Ronnie ( var i Vinslöv och han kollade till oss och gjorde något annat ) och gick hem och tog värktabletter och sov i typ två timmar eller något. Sen var det inget mer med det.

I går köpte jag mina biljetter till nästa helg då jag drar till Götebrog =). Kul det ska bli att träffa vissa igen. Var ju typ ett år sen jag träffade Fredrik och Caroline sist bland annat så det ska bli en roligt Göteborgs resa denna gången =).


Nej nu ska jag ut med vovvar och sen in och plugga lite och sova. Har sovmorgon imon, börjar inte förrän 12.10, men ska upp vid 9 för har lite att göra innan Malin kommer hit för att vi ska göra ett skolarbete.


- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0