29 December 2010

2010 börjar lida mot sitt slut och jag har varit hur kass som helst med att uppdatera trots att det har hänt lite saker sedan sist "/.

Jag har ju varit i Göteborg och det var hur kul om helst att träffa vissa och få skratta en hel del =). Tyvärr blev det ju inget med att träffa Caroline =(, men det ska vi ta igen snart hoppas jag =D.

Iallafall så har ju skolan slutat ( en vecka innan julafton ) ^^ och jag har inte gjort mycket alls på mitt lov, bara vänt på dygnet, varit i Malmö några gånger, varit i Kristianstad någon gång och snackat halva natten ( mot lördag och måndag ) med Jonny i telefon ^^.

Julafton firades hemma med glada men trötta och sega miner XD. Pappa somnade till i soffan redan vi 7 - 8 någon gång ^^. Sen fick vi ju följa traditionen att jag delade ut julklapparna (A).

Jag skulle egentligen ha jobbat lite nu i mellan dagarna, men Ronnie har inte ringt =S. Han kanske inte har behövt mer personal eftersom att han har haft det "lite stängt" ( som han uttryckte det ) denna veckan. Aja skit samma, får iaf "njuta" av mitt lov ^^.


Kommer inte på något mer att skriva just nu, ska nog gå och lägga mig nu, är rätt så trött ^^.


- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0