11 December 2010

Jaha då var det dags att skriva igen ^^.

Helgen har sett / ser ut följande:

Fredag - vaknade 06.15 precis innan larmet ringde, gick upp och gjorde iordning och segade mig ^^. Sen gick bussen 07.36 ner till stationen och tåget 07.57 till Malmö. Kom till Malmö typ 08.50 och bussen till Göteborg gick 10.00, så jag hade en bra tid att slå ihjäl där men det gick fort, som tur var =O ^^ !
Väl framme i Göteborg fick jag stå en stund i kö inne på Västtrafik för att kolla hur jag skulle betala min resa till Lerum, för folket här har sagt att dom inte tar kontanter längre, men det gjorde dom. När jag kom till Lerum träffade jag Fredrik som jag inte träffat på typ hur länge som helst =O, så det var roligt =). Sen vid fyra kom Daniel =).
Sen vid fem drog vi till Allum och handlade lite mat och blev lite bebissjuka ^^ haha. Sen var det hem, laga mat och titta på Idol finalen också träffade vi Simon en liten snabbis.

Lördag - Vaknade vid 7 - 8 någon gång, men orkade inte gå upp så tidigt ^^, så somnade om och vaknade vid 09.20 och bestämde mig för att gå upp. Sen blev det frukost och vi gjorde oss iordning och åkte ut till Freeport och bytte ut ett par skor åt Louise.
På vägen tillbaka åkte vi förbi Allum och träffade Emma & Kenny en snabbis sen gick vi och handlade en borste till mig och mat till oss båda sen drog vi upp till Aline & Björn och käkade och gosade med katterna. Efter det åkte vi allihop till Gråbo och träffade Emelie =). Efter en liten stund bestämde vi oss för att dra till Campino där Björn & Aline käkade och Emelie & Daniel tog varsin öl och jag bara satt där ^^. Sen vid halv sju drog jag, Emelie och Daniel hem till Daniel för det var middag. Efter maten sjöng vi tills vi typ inte kunde prata längre XD och sen gick vi hem till Emelie och tog Banjo på en promenix och nu sitter jag och Daniel och är flummiga och trötta.

Söndag - Emelie kommer förbi en sväng och säger hej då innan jag och Daniel drar till Fredrik en stund, innan vi åker till Göteborg så att jag kan åka hem till mina voffsar och mysa.


Haft en rolig helg i Gööteborrg, men tråkigt att inte Caroline och Nico kunde ses eftersom att dom var magsjuka =(.


- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0