1 December 2010

Det var länge sen jag skrev nu, men har inte haft tid och ork att uppdatera "/.

I helgen som gick höll vi på att städa och julpyntat här hemma =). Så mycket mer har jag inte gjort i helgen.
I måndags så var det skolan som gällde och vi hade mössprovning =).
Igår tisdags hade jag praktik hela dagen, men idag fick jag åka hem vil elva för jag hade sprängande huvudvärk =(. Tror jag håller på att bli förskyld med för jag är tät i näsan och nyser mer än vanligt "/. Om jag bli sjuk så måste jag bli frisk inom en vecka igen så jag är garanterad frisk innan jag åker till Göteborg =).
Hoppas att jag är tillräckligt bra för jobbet imon, annars får jag vara hemma och sova och dricka en massa te ^^.

Jag vet inte vad jag ska skriva, det står rätt så still i mitt huvud. Jo förresten, när jag vaknade i morse så frös jag väldigt mycket så jag gick upp och tittade hur många grader det var ute och jag tappade nästan hakan när jag var såg hur kallt det var. Termometern stod på - 14 ! Så jag gick tillbaka till mitt rum och satte på elementet och la mig en stund till ^^. Sen var det dags att gå upp och göra sig i ordning för att dra till praktiken. När jag gick var det fortfarande - 14 och det var kallt !

Nej nu ska jag gå och handla lite mat och sen ta det lugnt framför teven. Hörs en annan dag =).


- Over and out -


Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0