8 Augusti 2010

Har inte skrivit på några dagar nu, men har inget speciellt att säga. Det enda "speciella" som har hänt de senaste dagarna är väl att jag har gått och blivit sjuk, försöker komma på hur jag vill ha mitt rum möblerat ( vart sängen ska stå ), försöker komma igång med att städa mitt rum ORDENTLIG - det är hur stökigt som helst för att jag har flyttat sägen till mitten av rummet tills jag bestämmt mig vart jag vill ha den.


Usch snart börjar skolan igen =(. Vill inte ='(. Men det ska bli skönt att få komma igång med något på dagarna igen iaf och träffa vännerna igen =). Har ju tyvärr inte blivit så att man har träffat dom nu i sommar "/ =(. Det blr ite alltid som man tänkt sig och/eller bestämmt sig för att göra. Men men, detta är ju sista året och jag hoppas att det kommer bli mycket skratt och många roliga minnen  =). Men jag vet fortfarande inte vad jag vill jobba med sen "/. Hoppas att jag kommer på något snart.


- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0