6 Augusti 2010

Ska börja skriva lite om går dagen tänkte jag. Jag gjorde inte så mycket igår, men vi bestämmde oss för att ha en städ och tvätt dag idag eftersom vi hade tvättid nu ikväll. Igår kväll / inatt satt jag och titta lite på IKEAs hemsida, har nämligen planer på att köpa et dubbeltäcke så att jag slipper ha två täcken i sängen. Tittade även på lite andra saker, men iaf hittade ett täcke och några påslakan som jag skulle kunna tänka mig att köpa, frågan är nu bara NÄR jag kommer till IKEA nästa gång. Frågade pappa inatt om vi skulle kunna åka dit som imorgon, men det var inte säkert, men idag vid frukosten sa han att vi skulle kunna åka till Älmhult imon =) hoppas hoppas ^^.

Idag så har jag städat, syster tvättat och pappa putsat fönstrena. Och jag har även gått ocg blivit sjuk med! Vaknade och va helt torr i munnen ( sover med uppen mun när jag är förskyld ) och när jag drack lite vatten så kunde jag knappt svälja, det gjorde skit ont "/.
Så idag har jag inte orkat göra så jätte mycket, men har ändå dammsugit hela lägenheten och fixat lite på mitt rum. Ska möblera om tänkte jag, men vet inte vart jag vill ha sängen för där jag vill ha den där står min garderob som inte kan stå någon annan stans "/ =(.

Nu sitter jag här med smärtor i hela kroppen, rätt så jobbigt. Trött har jag oxå varit hela dagen med. Jag kom och tänka på förut vad som är typiskt mig när jag är förskyld;

  • Trött - vill sova hela tiden
  • Ont i huvudet pga nästäppan
  • Ont i hela kroppen ( punktvis och till och från )
  • Knappt någon ork/kraft till något

Är säkert fler saker som är typiskt mig, men kommer bara på dessa nu.

Vill inte vara sjuk, men det är nog bra att jag blev det nu så att jag kan vända på dygnet till skolan börjar om 10 dagar =(.


Blev ett långt inlägg men men ^^.


- Over and out -


Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0