31 Augusti 2010

Det har känts som måndag hela dagen idag =S. Va helt förvirrad när dom på jobbet ( praktiken ) när dom snackade om att dom hade jbbat igår. När dom snackade om de olika jobben som dom gjort tänkte jag "Jobbar dom på helgerna ? =S". Min förvirring har nog med dom meningslösa måndagarna jag har ? Eller så har det med att jag försov mig att göra.

På tal om att försova sig ... Jag försov mig idag ( men jag kom i tid ) p.g.a. det var svinkallt imorse. Glömde kolla temperaturen eftersom allt blev så stressigt, men jag frös as mycket när jag gick från bussen till firman. Väl på firman kommenterade typ alla att jag hade mina Lovika vantar på mig ^^. Chefen/ägaren Ronnie kommenterade att jag hade vantar och att Benny och Jocke hade mössor på sig. Hans kommentar var "Hur ska ni klara vintern ?". Eller den frågan ( eller vad man ska säga ) kom efter att han hade sagt något om det vi hade på oss XD haha. Jaja, det är väl inga jobb ute under vintern ? Är det det så får man packa på sig ett ton kläder, mössor, vantar och allt det där ^^ haha. Dom är lite roliga och knäppa där, men det gör bara att jag trivs ^^. Man ska ju inte direkt ha tråkigt på sin praktik, eller ?

Ne, nu ska jag gå och lägga mig, sängen har kallat sen halv nio eller något "/ ^^. Får se när nästa uppdatering kommer, gör ju inte så mycket mer än att jobbar på dagarna.

Nej, sängen va det. God natt allesammans ;)


- Over and out -

Kommentarer
Postat av: Daniel

Åååååh vad jag saknar att gå på byggena! :o Vill också jobba med dom där knäppa goa snickarna igen! Hoppas det går bra med skolan och allt! får komma ner snart igen. Kraam

2010-09-01 @ 23:27:09
Postat av: Sofie

Haha ^^. Den enda skillnaden på dig och mig i detta fall är att jag är målare och du snickare ^^ haha. Men ja, det är alltid roligt när det blir så ^^ haha.

Ja, du får ta med dig några och komma ner =). Alltid lika roligt med några av oss knäppgökar ;) haha.

2010-09-02 @ 21:29:37
URL: http://lillfiiaa.blogg.se/

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0