29 Augusti 2010

Gammla gubbar har inte i trafiken att göra! Glömde skriva det i fredags, men när vi skulle köra hem från Hovdala ( där vi va och grilla ) så när vi skulle köra till stoppstreckt så kommer det en gammal gubbe som verkligen tar ut svängen! Han höll nästan på att köra in i sidan på oss om det inte var för att pappa svängde ut så längt han kunde i vägkanten. 
Sen idag när vi skulle backa ut från parkeringen på ICA, så kommer det en gubbe i 50 - 60 års åldern och jag ser att han ser att vi backar ut. Men istället för att stanna ( han stod en liten bit ifrån ) så att vi kunde backa ut, så kör han fram och sitter och svär eller något. Grejen var den att vi backa ut mot höger och han kom från vänster. Så pappa fick ju köra in i fickan igen ( han var ute nästan helt med bilen ). Sen ser vi att han bara kör igenom parkeringen och iväg. Va fan gjorde han ens där ? Gaah, man blir så irriterad på gamla gubbar som tror att dom äger hela vägen för att dom kör i en nästan splitter ny bil !!

Iallafall så har jag inte gjort så mycket i helgen. Har typ bara slappat. Va uppe vid gamla petvå och åkte runt där i typ en halv timme. Det är väl det jag har gjort i helgen "/ ^^.

Nu ska jag gå och ta bort det gamla nagellacket och sätta på nytt ^^, sen blir det duschen och ut med hundar och sen sova, måste ju upp tidigt imon för att dom har satt såna dåliga tider nu :@. Jag början 09.50 och min buss är vid skolan någon gång mellan 09.55 och 10.00 -.- . Aja, får kolla upp vilken buss jag ska ta här ifrån för att vara i skolan i tid -.- .


- Over and out -

Kommentarer
Postat av: Carro

Håller absolut med dig om gamla gubben,

Go girl (-;



Jobbigt med tiderna, men det är väl värt det sen i slutändan, eller hur ? (-:



Pöss

2010-08-30 @ 19:32:20
URL: http://[email protected]
Postat av: Sofie

Haha vad bra ^^.



Ja, jag hoppas det ^^. Nej men läraren jag har då får stå ut med att jag kommer lite senare ^^ haha. Ne jag ska snacka med honom om det på måndag, så det löser sig väl =).

2010-09-01 @ 21:21:05
URL: http://lillfiiaa.blogg.se/

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0