27 Augusti 2010

Herregud vad tiden går fort! Känns inte alls längesen jag började skriva "Augusti" =O.

Aja, denna veckan har bara sprungit iväg känns det som, men det har väl med praktiken att göra ?
Imåndags var jag i skolan. Itisdags var jag hos tandläkaren och ringde och fixade så att jag kunde börja praktisera för att slippa att vara i skolan. Ionsdags började jag med praktiken ( gött gött ! ), så där har jag varit onsdag, torsdag och idag =).

Det märks på mig att jag börjat skolan och framför allt praktiken igen! Jag är sjukt trött redan när jag kommer hem =S ! Skönt har det varit iaf att komma isäng innan tolv =).

Idag var vi iväg och grilla ( sista gången för detta året ? ). Gott var det och lite roligt. Där vi satt, finns det elstänsel för att korna och fåren inte ska gå tillsammans. Iallafall så va Ronja väldigt nyfiken på elstängslet, så hon körde ju nosen på den och tjöt till ( som hundar kan göra om dom får ont ) och blev livrädd för staketet som oxå fanns där ^^. Vi trodde att hon skulle lära sig av det, men nej inte alls! Hon gjorde preics samma sak igen typ tjugo minuter senare eller något sånt XD. Och jävlar va hon tjöt och flög upp på bänken och klättrade upp på mig, sen skulle hon över bordet för att gå till pappa för att komma så långt ifrån staketet och stängslet som möjligt, men ändå vara nära oss ^^. Haha hon va för gullig och Pepsi va ännu sötare som undra vad som hände med Ronja, men blev glad när vi skrattade så mycket för att Ronja va så dum som gick till stängslet igen fast vi sa till henne flera gånger och trots att hon redan hade fått sig en köss av den XD. Det var lite roligt iaf ^^.

Jag har inget mer att säga nu. Have it your way ;).


- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0