23 Augusti 2010

Skolan idag var inte så jätte rolig. Började med två ( ? ) timmar med min mentor ( lektioner ), sen var det lunch som blev lite stressig trots att vi hade 55 minuter lång lunch, men det berodde på att jag behövde nytt matkort ( så att jag kan få mat på lunchresturangen vi käkar på ). Men färgskrivaren fungerade inte -.-. Så en kvart senare fick jag ett svartvitt matkort ist ^^ haha. sen var det en timmes lektion till med min mentor. Resten av skoldagen var helt onödig tycker nog de flesta. Vi skulle ha en och en halv timme ( trot jag ) med att gå igenom våra projektarbeten sen lika lång tid med svenska och en frågasport! Så jag var inte där hela dagen och det var nog inte resten av klassen heller ^^.

Haha känns som min blogg har blivit en "skolblogg" XD. Men jag gör inte så jätte mycket mer än går i skolan nu förtiden. Eller snart börjar jag förhoppningsvis att praktisera igen! Att det ska vara så jävla svårt att fixa en praktikplats ? Fattar inte det.

Imon är det iaf ingen skola för mig. Jag har bitit sönder en tand, så ska till tandläkaren för att laga den =(.


- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0