22 Augusti 2010

Söndag idag, skolan imon -.-. Imon är väl iförsig inte så farlig, men resten av veckan är ju rena pesten. Vara i skolan och måla -.- . Något av det tråkigaste som finns! Hoppas att min lärare kan fixa en praktikplast åt mig till på onsdag eller torsdag, för jag orkar verkligen inte vara inne mer. Bäst hade varit om jag fick reda på imon att jag ska ut på praktik på tisdag =D. Gött gött hade jag sagt då ^^ haha.

Vad har jag gjort idag ? Jag har varit iväg med hundarna, men var inte där så jätte länge för det åskade. Visserligen var det en bra bit bort, men den lät tillräckligt högt för att Pepsi skulle reagera på den och inte vilja vara kvar där. Så det blev till att åka hem, duscha, käka middag, sen fick jag något städflipp eller något. La in den rena tvätten ( efter en dag i påsen =O, brukar gå en vecka eller något ^^ ). Sen när jag var klar med den, började jag fixa med alla papper jag har fått från skolan. Två pärmar FULLA med papper på TVÅ år! Fatta hur mycket papper vi har fått, det mesta är från bygg. Och ändå är det inte alla papper och uppgifter vi har fått, har slängt en del. Men så mycket orkade jag inte rensa och sortera idag, får bli en annan dag ^^.


Kommer inte på något mer att skriva nu.


- Over and out -


Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0