21 Augusti 2010

Har inte skrivt på några dagar nu, men skolan har ju börjat och jag är hur trött som helst när jag kommit hem igen, så har inte okar blogga något "/.

Hänt sen senast då ? I torsdags var jag hemma. Försov mig och hade ont i handen ( förklarar längre ner ), så kändes inte som någon idé åka dit om man ändå inte kan göra något annat än sitta inlåst i omklädningsrummet och sova ^^. Väl hemma gjorde jag inte så mycket. Försökte komma på något att göra så att jag inte somnade.

I går fredags var jag i skolan, men var hur död som helst och försov mig och missade bussen p.g.a jag trodde att jag hade glömt mitt busskort hemma -.- . Men jag gjorde lite i skolan iaf, sparmålade som är så sjukt tråkigt och svårt om man är trött, har för stor pensel och inget tålamod för att det bara blir fel hela tiden -.- .
Vad jag gjorde när jag kom hem, kommer jag knappt ihåg =S. Kommer ihåg iaf att jag blev väldigt yr och känne mig nästan aspackad fastän jag inte hade druckit en enda droppe alkohol "/.

I dag har jag inte gjort så mycket heller. Typ bara slappat och kännt mig yr "/. Jag trodde att det berodde på att jag hade sömnbrist eller något så att det skulle gå över i natt, men det verkar som att det är något annat. Blir det inte bättre imon, så får jag nog ringa sjukvårdsupplysningen och kolla om dom kanske vet vad det är. Vet inte dom får jag väl åka till sjukhuset. Hoppas iaf att går över, för det är en äcklig känsla, eftersom jag inte har druckit någon alkohol =S.


Till det med handen. Nu i somras någon gång så började jag få ont i handen ( känns precis som kramp ), eller aa det går från handleden upp/in mot handflatan. svårt att förklara. Men jag kan typ inte spänna tummen ( som att hålla en penna för att skriva ) utan att det gör ont, så att måla går ju inte när det är så. Sen i samma veva som smärtan i handen började komma, började även en smärta i armbågarna komma"/. Vettefan  va det är för fel på mig. Känns som att jag har ont i nästan alla möjligt kroppsdelar som påverkar ens vardag =(.



- Over and out -




Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0