18 Augusti 2010

Dagen har varit lång och tråkig. Började med att jag inte fattade et skit i morse, satt bara upp i sängen, men la mig ner igen för va dödstrött och frös. Sov fem minuter till för sen ringde mobilen ( larmet ) igen. Men det var lika dant fortfarande, så snoozade en gång till, sen råkade jag stänga av larmet. Vaknade väl tjugo minuter senare och då var det försent att hinna i tid till skolan. Så ja, jag försov mig idag ^^. Bra start där! Första riktiga skoldagen börjar med att man försover sig. Jag hade ändå kommit försent vilket fall som helst, för tåget var tydligen kraftigt försenat.
    Aja, väl i skolan så satte jag mig i omklädningsrummet och somnade XD haha. Då är man trött! Sen villle Denise att jag skulle hjälpa henne att sätta ihop en hylla sa hon, men jag skulle vilja förklara det som ett prydnadsbord med en låda ( eller något i den stilen, svårt att förklara ). Så eftersom att jag inte hade något att göra ( mer än sova ), så kunde jag ju lika gärna göra lite nytta och hjälpa henne =). Sen var det inte mycket mer gjort den dagen mer än att jag tog en nyckel till mitt nya skåp och ristade in ett nummer på nycklarna ( min och reserven ).

Oj, vad långt det blev skrivet om halva dagen "/. Aja, du behöver inte läsa om du inte vill ;).

Sen när jag kom hem så fick jag vila typ en halv timma, sen åkte vi och handlade mat. Sen åkte vi hem igen och jag gick ut med vovvarna. När jag kom in igen så var det middag, sen blev det teven och nu datan en stund.

Nej nu ska jag gå och lägga mig, är tröttare än döden ( mitt nya utryck för "dödstrött" ^^ ).


- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0