17 Augusti 2010

Det är helt sjukt hur trött jag är! Igår började ju skolan och jag hade problem natten till igår att somna då det oskade och Pepsi var rädd och visste inte vart hon skulle ta vägen, stackarn. Men efter någon timma eller två så lyckades jag somna. Sen var det upp vid halv sju för att hinna piggna till och göra mig iordning och inte behöva springa till bussen. Va i skolan i 45 minter max, sen slutade jag.

Idag var det aktivitetsdag med statsvandring runt halva Kristianstad - i REGN! Så man blev ju pisseblöt om fötterna och jackan blev väldigt blöt med. Sen har jag jobbigt ont i benen och fötterna med. Sen blev det inte så mycket sömn inatt heller så är dödstrött och skulle kunna tänka mig att gå och lägga mig efter duschen. Men får nog vänta iaf några timmar till.

Kommer inte på någon att skriva om.


- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0