15 Augusti 2010

Vad har hänt sedan sist ? Inte mycket mer än att jag har försökt att vända på mitt dygn, fast det har inte gått särskillt bra "/. Det har varit festival här i Hässleholm med. Var nere en stund igår ( avslutningsdagen ), men det var ju verkligen inget! Gud så trist det var. Bara en massa fulla människor som trängdes, en massa fjortisar som trodde att dom var tuffa -.- . Sen kunde jag inte låta bli att spela på chokladhjulet ( ett av dom ) ^^. Var ett nummer ifrån att få "högvinsten" suck -.- haha, men det gjorde inget ändå ^^ haha.

Idag händer väl inget speciellt. Ta det lugnt och slappa är väl dagens planer, skolan börjar ju imon så måste försöka komma i säng tidigt ikväll. Puckorna till lärare satte ju 9 som start tid -.- . Men vad ska vi göra där ? Få vårat nya schema bara ? Inte en aning och jag bryr mig nog inte så mycket heller ^^ haha. Känns bara helt onödigt att åka dit för en halvtimmes prat, eller så ska vi fixa för ettorna, men det har inte jag någon större lust med kan jag ju säga! Aja, ska iaf bli kul att träffa vännerna och få något att göra på dagarna igen.


- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0