11 Augusti 2010

Usch, denna dagen har inte varit till någon nytta. Vaknade av att jag hade ställt larmet ( måste ju vända tillbaka mitt dygn  -.- ), gick upp av någon anledning, såg att jag hade fått mitt skolkort så jag började fylla i kvitteringspappret. Längre än så kom jag inte. La ihop pappret, kortet och kuvertet igen och gick för att stänga av larmet som jag hade snoozat ( stavas ? ), gick sen på toa, kom tillbaka och tog min MP3 för att lyssna på musik och försöka vakna till, men somnade om ist ^^. Vaknade kanske en gång i halv timmen i en - en och helv timme, sen kom pappa och väckte mig med Ronja vid halv två eller vad klockan va. Jag va så trött att jag gick in i vardagsrummet med ett av täckerna och MP3n och satte på teven och sat där heelt väck, haha. DÅ är man LAGOM trött XD.

Iallafall, idag har jag inte gjort så mycket, och mer kommer jag väl inte heller göra ^^. Haha.

Nej ska gå och fixa lite mat, börjar bli hungrig, sen blir det väl att ringa Fredrik igen ^^.


- Over and out -

Kommentarer
Postat av: Erika

jasså vad kul, vilket sammanträffande :-)



önskar dig en fortsatt skön lördag! kram

2010-08-14 @ 14:12:01
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0