10 Augusti 2010

Denna veckan är sista veckan på mitt sommarlov, buhu =(. Har inget planerat denna veckan mer än att vända tillbaka dygnet som inte är så värst lätt "/.
Förövrigt hoppas jag på att bli frisk nu denna veckan med och att mitt busskort kommer, annars vet jag inte hur jag ska komma till skolan ? Vet ju inte hur det funkar med skolkorten här nere, om förra årets gäller nu första veckan "/. Kommer inte ihåg när jag fick kortet förra året =S. Men det kommer nog imon eller på onsdag tror ( hoppas ) jag =).


Igår hände väl inget speciellt. Tänkte fixa mitt rum lite, men blev inte så, ta det idag kanske ? Får nog fixa det nu så att det inte behöver se så stökigt ut.
Så dagens planer är att först gå och lägga mig ( efter jag skrivit klart detta ), vakna hyffsat tidigt ( ställa klockan ), käka frukost, fixa till mig lite och städa mitt rum! Sen får vi se vad som händer =). Blir väl några svängar med vovvarna med. Hoppas att det är bra väder så man kan gå en längre runda, eftersom att vi inte kan ka och släppa dom i rastgården än med tanke på att Pepsis tass inte är helt läkt än, men snart så =).


- Over and out -

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0